nailahamzah

nailahamzah
FRIENDS ARE CONNECTED HEART TO HEART

Sunday 9 December 2012

Permulaan Langkah ke Blog Baru ( IT )

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh dan salam sejahtera kepada semua yang sedang menatap blog yang indah ini (indah ke??) hehehe
Hari ini dengan segala hormatnya saya telah membuka satu lagi account gmail baru khas untuk buat blog untuk subjek it madam intan liyana ini. Dan agak mendukacitakan saya agak lama tak memgarang disini mungkin kekok sedikit tapi demi subjek yang menggembirakan ini saya akan cuba sedaya upaya mencurahkan idea2 yang bernas. Untuk minggu yang pertamanya saya memilih untuk membuat tumblr tapi sayangnya tumblr tidak dapat digunakan di makmal ini jadi terpaksa memilih eblogger juga. Alkisahnya pada minggu lepas saya dan classmate dikerah untuk mencipta blog sendiri mengenai every chapter yang kami belajar for every week. Dan aktiviti yang telah dilakukan pada minggu lepas adalah permulaan subjek it dengan introduction serta separuh daripada chapter one telah dijalankan.Mungkin banyak pembelajaran yang kita kan dapat dengan belajar kelas It ini. Tuntutlah ilmu apa pun asalkan jangan dituntut  ilmu yang salah disisi agama sudah. Ilmu ini dapat diamalkan dalam kehidupan seharian kita nanti bila kita dah mula dengan kerjaya masing masing. Ingat "ilmu tanpa amal ibarat pohon yang tidak berbuah" tau,sedikit selingan pepatah arab.hehehe  Hari ini my geng atiq,mimi serta kinah sibuk mengarang untuk blog pertama kami. Checked it out yeah!!! Ok jumpa lagi kalian.


No comments:

Post a Comment